"Пустіть дітей приходити до мене,
не бороніть їм: таких, бо Царство Боже.
Істинно кажу вам: хто Царства Божого не прийме,
як дитина, - не ввійде до нього."
(Марко 10:14-15)
БІБЛІЙНІ запитання
1. Назвіть тварину, з якою
Іван Христитель порівнюв Ісуса. Відповідь: Агнець
(Іван 1:29)
2. Що взяв із собою на
батьківщину в пам'ять про Ізраїль сірійський воєначальник Неєман?
Відповідь: землю (4 Цар. 5:14-17) )
3. Яке ім'я зустрічається в
Біблії найчастіше? Відповідь: Захарія.
33 чоловік названі
цим ім'ям, що означає "Господи згадав".)
4. Яке місто було, за словами
Івана "престолом сатани"?
Відповідь: Пергам (Откр. 2:12-
13), там був поганський храм).
5. У якого пророка було дуже
"важке" ім'я? Відповідь:
Амос - обтяжений.
6. Хто царював найдовше в Ізраїлі? Відповідь: Манасія - 55 років)
7. Яке Біблійне ім'я узяте зі
світу птахів? Відповідь: Йона - голуб.)
8. Назвіть найкоротшу главу в
Біблії. Відповідь: псалом 116. )
9. Хто в Старому Завіті
загинув від великого вітру? Відповідь:
сини і дочки Йова (Йов
1:18-19))
10. Яка непохвальна подібність
ми знаходимо між Йовом і Єремією? Відповідь:
Вони обоє
прокляли свій день
народження (Іов 3:1, Иер. 20:14) )
11. Знаменитий день, у який Бог
так слухав людину, як ніколи до і після цього
дня. Відповідь: День перемоги
ізраїльтян над аморреями, коли Ісус Навин візвав до
Господа (Ис. Нав 10:12-14)
12. Хто є родоначальником
филистимлян? Відповідь: Каслухим
(Буття10: 13-14)
13. У посланні до Євреїв Павло
призиває робити гостинність мандрівникам, тому
що вони можуть виявитися .... Відповідь:
Ангелами (Евр 13:2)
14. У якім місті віруючі вперше
сталі називатися християнами? Відповідь: Антіохія
(Деян 11:26)
15. Хто з тих,що оглядали обітовану землю
Ханаан приніс добру звістку? Відповідь:
Ісус Навин і
Халев (Чис 14:6-9)
16. Про яких двох чоловіків, що
не бачили смерті говориться в Біблії? Відповідь:
Енох (Буття5;24)
і Ілля (4 Цар. 2:11)
17. Хто з пророків названий
плачучим? Відповідь: Єремія (Єр 9:1,
13:17)
18. Ким і про кого сказано:
проповідує про чужих богів? Відповідь:
Грецькими
філософами про Апостола
Павла (Діян 17:18)
19. Хто
написав 30 главу Книги Притч? Відповідь:Агур
(Притчі 30:1)
20. Які предмети знаходилися в
скинії у ковчегу завіту ? Відповідь: Золота
пудина з
манною, жезл Ааронів розквітлий і скрижалі
завіту. (Евр 9:4)
21. Хто запитав: Є чи що важке
для Господа? Відповідь: Бог (Бут
18:13-14)
22. Що значить ім'я Товит? Відповідь: Сарна (Діян 9:36)
23. Хто створив перший оркестр?
Відповідь: Цар Давид (2 Цар 6:5)
25. Яке
ім'я дав фараон Йосипу? Відповідь:
Цафнаф-панеах, що значить "охороняючий
життя" (Бут 41:45)
26. Ім'я чоловіка, що побудував
перший місто, що згадується в Біблії,
назва цього міста. Відповідь: Каїн, Енох (Бут 4:17)
27. Скільки разів Старий завіт
згадується в Одкровенні? 1) 121,2) 799, 3) 84,4)245.Відповідь: 245
28. Кому Ісус сказав: відійди
від мене сатано? Відповідь: Петрові
(Мт 16:23)
29. Марія і Аарон дорікали
Мойсеєві за те, що його дружина була ... Відповідь:
Эфиоплянка
(Чис 12:1
31. Якого птаха випустив Ной з
ковчега першим?Відповідь: Ворона. (Бут
8:6-7)
32. На якій мові був зроблений
напис, поставлена на хресті Ісуса? Відповідь:
На єврейській, грецькій і латинській. (Іван 19:19-20)
33. Як звали раба
первосвященика , якому Петро відтяв вухо? Відповідь:
Малх (Іван18:10)
34. Скільки вікон мав ковчег? Відповідь: Одне (Бут 8:6)
35. Як звали первістка Якова? Відповідь: Рувим (Бут 35:23)
36. Як звали брата Голиафа? Відповідь: Лахмий. (1 Хр 20:5)
37. Які тварини випалили вогнем
поля і сади? Відповідь: Лисиці, до
хвостів якихСамсон прив'язав смолоскипи. (Суд 15:4-5)
38. Жителі
якого міста охооче слухали новини? Відповідь:
Афіни (Діян 17:21)
39. Хто хотів покінчити із
собою за годину до прийняття Христа за свого Відкупителя? Відповідь:
в’язничний сторож (Діян 16:27-33)
40. Який проповідник
засмутився, що після його проповіді усі покаялися?Відповідь: Йона (Йона 4:1-3)
41. Яке слово не могли вимовити
ефраїмляни, і тому загинуло з них сорок дві тисячі? Відповідь: Шибболет (Суд 12: 5-6)
42. У
посланні до Римлянам написано, що Бог одну людину зненавидів. Про кого мова
йде? Відповідь: Про Ісава (Рим 9:13)
.
43. Хто носив сорок років ту
саму взуття Відповідь: Народ Ізраїльський у пустелі (Вих29:5)
44. Хто з Апостолів Христа був
убитий першим Відповідь: Яків (Діян
12:1-2)
45. Як
звали людину, що бачила сувій, що
летить? Відповідь: Захарія (Зах 5:1)
46. Який раб втік від свого
хазяїна, а пізніше сам повернувся назад? Відповідь:
Онисим(Филимонові 1: 10-12)
47. Що значить ім'я Еммануїл? Відповідь: З нами Бог. (Мт 1:23)
48. Ім'я
зірки, що після третьої труби упала на третю частину рік. Відповідь: Полин(Откр 8:10-11)
49. Скільки років прожив Ной
після потопу? Відповідь: 350 років
(Бут 9:28)
50. Яка жінка називала свого
чоловіка паном? Відповідь: Сара (1 Пет
3:6)
51. Як називається острів, на
якому була написана книга Одкровення? Відповідь:
Патмос(Откр 1:9)
52. Один із дванадцяти
апостолів, називаний "близнюк" Відповідь:
Тома (Іван 11:16)
53. Прихильники якої релігійної
групи не вірили у воскресіння з мертвих?
Відповідь:
Садукеї (Діян 23:8)
54. Народ, до якого належала
Рут Відповідь: Моавитяни (Рутф 1:4)
55. Він - цар. Його ім'я
читається як з початку, так і з кінця однаково. Щоб потрапити в його
царство, треба рухатися від Ізраїлю на північ. До речі, у назву його
царства теж входить
його ім'я. Відповідь: Гог,
царство Магог (Єз 38:2)
56. У галуззях якого дерева
заплутався Авессалом? Відповідь: дуб
(2 Цар 18:9)
57. Ангел безодні ім'я йому, що
в перекладі означає "Згубник" Відповідь:
Аваддон (Откр9:11)
58. З якого дерева Ной зробив
ковчег? Відповідь: Гофер(соснове) (Бут
6:14)
59. Справжнє
ім'я Авденаго Відповідь: Азария
(Дан1:7)
60. Він простяг руку до ковчега
завіту, і Господь вразив його. Відповідь:
Оза (2 Цар 6:6-7)
61..Кому було адресоване Діяння Апостолів? Відповідь: Теофілові (Деян. 1:1)
62.На кого випав жереб стати 12-тим Апостолом? Відповідь:Матвій (Діян. 1:26)
63.На чиє питання Ісус відповів "Я шлях і істина і життя..." Відповідь:Томи (Іван 14:5-6)
64.Чиє життя було продовжено після його прохання
на 15 років? Відповідь:Езекия (2 Царі
20:6)
65.Кого Апостол Павло передав сатані? Відповідь:Гіменей, Олександр (1 Тим 1:20)
66.Як Ісус зцілив тещу Петра? Відповідь:торкнувся
її руки (Мат 8:15)
67.Скільки риб виловили учні після того, як воскреслий Ісус повелів їм
закидати мережі праворуч човна? Відповідь: 153 (Іван 21:11)
68.Скільки років було Осії, коли він став
царем? Відповідь:8 (2 Хр 34:1)
69.Скільки дітей було в Йова? Відповідь:20 (Іов 1:2 42:13)
70.Що кинув у воду Єлисей, щоб спливло залізо від сокири? Відповідь:шматок дерева (4 Цар 6:6)
Каверзні запитання
1. Без чого не спекти хліб? Відповідь:
Без шкірки
2. Що буде робити ворона,
проживши три роки? Відповідь: Жити четвертий
3. Що тепліше шуби? Відповідь: Дві шуби.
4. Коли хлопчика називають
жіночим ім'ям? Відповідь: Коли багато
спить - соня
5. Як
зірвати гілку, не злякавши сидячу на ній пташку? Відповідь: Почекати, поки птах полетить
6. На що найбільш схожа половинка апельсина? Відповідь: На іншу половинку
7. На яке дерево сідає ворона
під час дощу? Відповідь: На мокре
8. На яких полях трава не
росте?Відповідь: в зошиті.
9. Скільки яєць можна з'їсти
натще? Відповідь: Одне, інші вже не
будуть натще.
10. Назвіть п'ять днів, не
називаючи чисел і назв. Відповідь:
Позавчора, учора,сьогодні, завтра, післязавтра
11. Яких каменів немає в море? Відповідь: Сухих
12. Чому
півень, коли співає закриває очі? Відповідь:
Хоче показати, що знає напам'ять
13. Доки можна зайти в ліс? Відповідь: До середини, потім уже будеш виходити.
14. Які самогубці щоночі кінчають собою? Відповідь: Доба
15. У кого найбільша труба?
Відповідь: У вітру
16. Який вузол не можна
розв'язати?Відповідь: Залізничний
17. Яка ріка сама хижа? Відповідь: Тигр
19. Де знаходиться край світла?
Відповідь: Там, де починається тінь
20. Чи може страус назвати
себе птахом? Відповідь: Ні, він не
вміє говорити.
21. Що
з землі легко підняти, але важко далеко закинути ?
Відповідь: Пух
22. Яким гребенем голову не
розчешеш? Відповідь: курячим
23. Що коштує між вікном і
дверима? Відповідь: Буква
"і"
24. Що можна приготувати, але
не можна з'їсти? Відповідь: Уроки
25. Скільки місяців у році
мають 28 днів? Відповідь: Усі
26. Хто
може подорожувати по світлу, залишаючись у тому самому куті?. Відповідь:Поштова
марка на конверті
27. Що може бути більше слона й
одночасно невагомим? Відповідь: Його
тінь
28. Яке число стане більше, якщо його поставити нагору ногами? Відповідь: Число шість
29. Як
зістрибнути з десятиметрових сходів і не розбитися? Відповідь: Зістрибнути з першої сходинки
30. Чи можна стрибнути вище дев’ятиповерхового
будинку? Відповідь: Так, він не вміє стрибати
Запитання
1. Скільки місяців в році мають
28 днів?
(всі місяці)
2. Чим відрізняється вода від
близнюків?
(вода – АШ 2 О, а близнюки – , аж два!)
3. Як правильно сказати: „Я не
бачу білий жовток” чи „Я не бачу білого жовтка”?
(жовток не може бути білим)
4. „Весь покрытый зеленью, абсолютно весь”
(новий руский)
5. Яке слово починається з трьох
букв „Г” і закінчується трьома буквами „Я”.
(тригонометрія)
6. Давньогрецький мудлець назвав
чудом з чудес. Кого?
(„Найчудесніше чудо, – сказав Софокл, – це людина”)
7. Єгипетський фараон Рамзес
користувався аптекою для душі. Що це за аптека?
(Аптека для душі – це бібліотека)
8. Віра полягає в тому, що ми
віримо в те, чого не бачимо. А що є нагородою за віру? Процитуйте святого
Августина.
(нагорода за віру – можливість побачити те, у що віриш)
9. Є 6 замків і 6 ключів до них.
За скільки спроб можна підібрати ключі до замків?
(Очевидно, що з допомогою п’яти перевірок визначиться ключ до першого замка.
Після цього 4 випробування дозволяє визначити ключ до другого замка. Потім
відповідно 3 і 2 випробування дозволяють вказати, які ключі підходять до
третього і четвертого замків. Нарешті, досить лтше одного випробування, щоб
встановити ключ для п’ятого замка. Ключ, який залишився, мусить підходити до
останнього замка. Тому потрібно не більше, як 5+4+3+2+1= 15 перевірок, щоб
підібрати ключі для всіх замків)
10. Як маючи лише дві посудини
ємністю 3л і 5л, налити з водопровідного крана 4л води?
11. Закінчіть думку французького
письменника Франсуа де Ларошфуко: „Говорити найважче саме тоді, ...”
(коли соромно мовчати)
12. Закінчіть думку французького
письменника Франсуа де Ларошфуко: „Той, хто думає, що може обійтись без інших,
сильно помиляється, ...”
(але той, хто думає, що інші не можуть обійтись без нього, помиляється
ще більше)
13. Пунктуальність – це ...
(мистецтво вгадування, на скільки запізниться партнер)
14. Молодий юнак вводить в
„шлюбний комп’ютер” прохання: „Наречена повинна бути маленького зросту, гарно
плавати, бути скромною і обходитися без дорогих подарків”. Яку відповідь дав
комп’ютер?
(пінгвін-самка)
Забавки
І. ЛЕТУЧИЙ ГОЛЛАНДЕЦЬ
У цю гру найкраще грати в лісі, особливо, якщо усі змерзли.
Зігріються дуже швидко.
Гравці (10-30 чоловік) стають у коло і беруться за руки. Одна пара
бігає навкруги. Раптово хтось з них
ударяє по зчеплених руках кого-небудь з кола. Пара, яку вдарили по руках,
повинна вискочити з кола й оббігти його навколо, те ж саме робить пари, що вдарила,
тільки біжить у протилежну сторону. Ті двоє, котрі швидше оббіжать коло,
займають порожнє місце. Інші ж залишаються бігати за навкруги. Історія
повторюється.
2. ЗДАЄТЬСЯ, ДОЩ ПОЧИНАЄТЬСЯ...
Це естафета. Беруть участь 10-20 чоловік.
Розділіть групу на дві команди із рівною кількістю гравців. Кожна
команда одержує плащ, парасольку і капелюх.
По команді "марш" перша людина з кожної команди підбігає до
стільця, вдягає плащ і капелюх, потім, відкривши парасольку, кричить:
"Здається дощ починається ". Потім усе знімає і біжить назад до своєї
команди. Наступний гравець робить теж саме.
Виграє команда, що швидше закінчить естафету.
3,СТРИБУНЦІ
Розмітити картонки для яєць від 1 до 50, тобто на кожнім осередку
проставте число. Покладете їх на підлогу (без килима). Розділите учасників на
дві команд. Проведіть лінію в 1,5 -2 метрах від мішені. Дайте кожній команді 5
тенісних кульок. Потрібно потрапити в який-небудь осередок, тільки кулька
повинна один раз вдаритися об підлогу, перш ніж потрапити в мішень.
Після невеликого тренування починаємо. Не забудьте підрахувати очки
кожної команди.
4.П'ЯТА-НІС
Для гри необхідно 12-20 чоловік.
Утвориться два кола: зовнішній і внутрішній з однаковою кількістю
гравців. Одна людина з внутрішнього кола й один із зовнішнього утворять пари,
(кожний повинен запам'ятати свого партнера). По команді ведучого зовнішнє коло
починає бігти по годинній стрілці, а внутрішній проти. Ведучий буде подавати
команди, що повинна виконати кожна пара, причому дуже швидко. Пари, що
виявиться останньою - виходить із гри.
Наприклад, якщо ведучий викрикує: "Спина до спини!",
виходить, пари повинні з'єднатися саме цими ділянками тіла. Пари, що останньої
зробить це, виходить із гри. Перемагає пара, що дійде до кінця.
Команди ведучого можуть бути наступні: долоню до долоні; вухо до плеча;
коліно до долоні; п’ятка до п'яти; коліно до плеча; лікоть до п'яти; спина до
спини; п’ятка до носа і т.д.
5.ДЕ М'ЯЧ?
Відійди від м'яча на 5-6 кроків, подивися на нього уважно. Нехай
товариші зав'яжуть тобі ока і кілька разів повернуть на одному місці (навколо).
Тепер залишилося підійти до м'яча і штовхнути по ньому!!!!
6. ПАСАЖИРИ-БІЛЕТИКИ
Для гри необхідно 12-20 чоловік і один ведучий.
Утвориться два кола: зовнішній і внутрішній, з однаковою кількістю
гравців. Одна людина з внутрішнього кола й один із зовнішнього утворять пари,
(кожен повинен запам'ятати свого партнера). Внутрішнє коло -
"пасажири", зовнішній "білетики". Ведучий дає команду
"Поїхали", пасажири біжать по годинній стрілці, а білетики - проти,
наспівуючи пісню "Ми їдемо, їдемо, їдемо в далекі краї". Ведучий у
будь-яку хвилину може оголосити: "Контролер!". Тоді всі білетики
повинні зупинитися на місці, а пасажири повинні будуть устати перед своїх
білетиків. Ведучий у цей час намагається зайняти місце якого-небудь пасажира.
Пасажир без місця стає ведучим.
7. ЯК ВАШІ СПРАВИ? (Грають 10-30 чоловік.)
Усі стають у коло, обличчям до центра. Один із гравців хазяїн) йде по
зовнішній стороні кола і вибирає будь-як гравця (гостюючи), поплескавши його по
плечу. Хазяїн потискує руку гостю, представляється, і дуже дбайливо запитує:
"Як ваші справи?" Гість називає своє ім'я і чемно відповідає:
"Прекрасно, дякую ". Хазяїн, не розчувши, чемно перепитує ще раз, і
гість відповідає... І знову...(всього три рази).
І дія починається! Хазяїн несеться по колу в тім же напрямку, що і
спочатку, а гість біжить у протилежну сторону. Кожному з них треба прийти до
місця гостюючи першим. Проте , коли
(їхні шляхи перетнуться, вони повинні зупинитися і знову, пожавши один одному
руку, тричі розпитати один одного. І знову продовжують біг. Останній стає турботливим хазяїном.
8. ХОКЕЙ З МІТЛОЮ
Це дуже інтенсивна гра. Найкраще
грати на гладкій підлозі в спортзалі. Необхідно 10-20 чоловік і одним
ведучий зі свистком.
Гравців розбити на дві рівні рівносильні команди і побудувати в
протилежних кінцях залу. Викладете дві мітли і щітку (для чищення чи взуття штанів) посередині залу. Нехай
гравці кожної команди розрахуються по номерах. Після свистка ведучий навмання
називає два номери: один з однієї команди, а іншої з другої. Гравці з відповідними
номерами біжать до віників і починають гру, намагаючись закинути щітку у ворота
супротивника за допомогою мітли. Через 15-30 секунд ведучий викликає іншу пару
номерів. Як тільки викликаються нові номери, гравці кидають мітли і звільняють
місце для нових гравців! Передача мітли з рук у руки категорично заборонена.
9. ФУТБОЛ З КОПІЄЧКОЮ
Гра проводиться в спортивному чи
залі великому приміщенні з гладкою підлогою. Необхідно дві команди з рівною
кількістю гравців.
Використовуйте замість футбольного м'яча - копієчку, а замість воріт -
ніжки стільця. Грати ногами. І без взуття!
ЗНАЙОМСТВО
1. ЗАПАМ'ЯТАЙ ЗОВНІШНІСТЬ
Гра корисна для групи, де всі мало знайомі. Грають 4-15 чоловік.
Вибирається пара гравців. Попередньо вивчивши зовнішність один одного,
вони стають спина до спини. Всі
інші починають кожному з них по черзі задавати питання про зовнішність
напарника.
Наприклад:
o скільки ґудзиків у твого
напарника на кофті?
o якого кольору шнурки на
черевиках? і т.д.
З цієї пари програє той, хто швидше дасть 3 неправильних відповіді.
2. БЛИЗНЮКИ
Для цієї гри необхідно велике скупчення людей, наприклад, 30-50 чи більше. Умова гри - знайти людину,
що родилась з тобою в один день, чи з різницею в кілька днів, поговорити з ним
і розпитати про все.
Виграє пари, у якої найменша різниця. Вони можуть вийти перед всіма і
розповісти усе, що знають
про свого “близнюка".
Ціль гри - зблизити незнайомих чи малознайомих людей.
3. СЕКРЕТНИЙ АНГЕЛ
Для цієї гри потрібно, щоб усі граючі знаходилися разом хоча б один
день. Гра гарна для того,щоб краще довідатися один одного. Потрібно 5-50
чоловік. Імена всіх учасників пишуться на окремих маленьких листочках,потім
вони згортаються, перемішуються, і кожен гравець витягає собі по одному
листочку з чиїмсь ім'ям. Цій людині гравець і стає "секретним
ангелом". Секретним тому, що ніхто не знає,хто його ангел,
це тримається в секреті.
"Ангел" увесь час гри робить
своєму підопічний якісь уваги.
Наприклад:
o відправляє записки з
Біблійними віршами,
o невеликі подаруночки
(цукерки, печиво і т.д.),
o пише йому вірші і
зауваження, пропозиції і т.п.
Сам "ангел" також одержує знаки уваги, тому що у свою чергу є
теж чиїмсь підопічним. Наприкінці гри
усі розкривають свої карти і поділяються враженнями.
4. Я НІКОЛИ НЕ....
Ця гра допоможе людям краще довідатися один одного.
Беруть участь 7-15 чоловік. Для гри необхідні фішки по числу учасників.
Фішками можуть послужити великі фасолини, сірники, чи інші невеликі однакові
предмети.
Перший гравець говорить: "Я ніколи не ...". Далі він називає
те, що ніколи не робив у своєму житті (гра на чесність). Наприклад: не тримав
кішок у будинку ; не був за кордоном; не носив чоботи; не голився і т.д.
Допустимо, гравець сказав "Я ніколи не їв ананаси". Усі
гравці, що їли ананаси, повинні дати йому по одній фішці. Потім хід переходить
до іншого гравця, і він називає те, що ніколи не робив. Задача кожного гравця
назвати щось таке, що він ніколи не робив, а всі чи більшість присутніх робили.
Гра закінчується через визначену кількість кіл. Виграє той, хто набрав
найбільшу кількість фішок.
5. БРЕХУН
Ця гра теж допоможе вам краще довідатися один одного. Необхідно 5-8
чоловік. Підготуйте бланки в кількості, рівній числу гравців. Бланки повинні
містити приблизно такі питання:
o Саме далеке місце, де мені
вдалося побувати, це -
o У дитинстві мені
забороняли робити , а я все рівно
робив.
o Моє хобі -
o Коли я був маленький, я
мріяв стати -
o Найбільше досягнення в моєму житті це-
o У мене є одна погана звичка-
Листочки з цими питаннями дають кожному гравцю,і кожен повинен
заповнити їх,відповідаючи правдиво на всі питання, крім одного. Тобто одна відповідь буде
неправильною .
Потім,коли усі готові,гравці по черзі читають у голос свої відповіді.
Задача ж інших-вгадати,де неправильна відповідь. Якщо хтось вгадав,де помилкова
відповідь,йому присуджують вічко. А сам "брехун" одержує стільки
вічок, скількох людей йому вдалося обдурити.
Виграє той, хто набрав най більше вічок.
ПРИМІТКА1-е:Виможете придумати і свої питання
ПРИМІТКА2 : Можна поміняти правила. Замість однієї невірної відповіді з п'яти,писати чотири невірних,а
один вірний.
6.ПАЛАЮЧИЙ СІРНИК
Поки горить сірник, людина повинна розповісти про себе якнайбільше.
Сірник при цьому він тримає запалений у своїй руці. Одне повідомлення-одне
вічко.(Наприклад:мене звати.... Я живу....)Виграє той,хто одержав найбільше
вічок.
7.ЩО МИ ЗНАЄМО ПРО ВАСЮ?
Грають2-5команд по3-10 чоловік у кожній. Від кожної команди
викликається по одній людині. Назвемо його умовно Васею. Ведучий читає
питання,а команди повинні якомога точніше на них відповідати. Відповіді пишуть
на листочках і здають ведучому(команда здає свою відповідь,Вася здає свою
відповідь,а ведучий порівнює). Питання можуть бути такими:
O Дата народження Васі
O Як кличуть Василеву маму?
O Хто кращий друг Васі?
O у якій школі вчився Вася?
O Що Вася сьогодні з'їв на сніданок? і т.д.
Кожна команда відповідає на питання про свого гравця. За правильну
відповідь команді даються очки. Виграє та команда,що набрала найбільше очок.
8.Запитай-РОЗПОВІДАЙ
Цікава гра на знайомства для чотирьох-п'ятьох чоловік,не більше.
Використовується схема-поле, (скачати ТУТ) Учасники ставлять фішки на
старті по черзі кидають кубик. Учасник пересуває фішку на стільки
позицій,скільки випало на кубику і,залежно від того,яке це поле (чи розповісти
чи запитати)він бере картку з купки "розповісти" чи
"запитати"(не вибираючи,картки лежать лицевою стороною вниз) і робить
те,що там написано. Гра продовжується приблизно пів години. Далі продовжувати
не варто , навіть якщо просять деякі учасники ,тому що в цей час іншим ця
справа може вже наскучити.
9.ХТО ЦЕ?
Після декількох молодіжних зустрічей можна перевірити наскільки хлопці
довідалися один про одного. Роздайте кожному листок паперу і попросіть кожного
написати про себе 4речі, про які деякі знають. Наприклад:
O У мене є собака і папуга.
O Я люблю грати в шахи.
O Я дуже хочу купити комп'ютер.
O Я збираюся стати агрономом.
Попросіть їх підписати ці листочки і здати. Після цього ви роздаєте
усім чисті аркуші пронумеровані по кількості людей у групі. І один по одному
зачитуєте те ,що кожен написав. І запитуєте: "Хто це?" Кожний повинен
написати своє припущення. Наприкінці виговорите правильні відповіді,і виграє
той,у кого більше правильних відповідей.
10.СПИСОК
Напишіть список і роздайте його кожному члену групи. У цьому списку
повинна бути правильна інформація. Для цього лідер повинен сам добре знати
своїх хлопців. Список може бути довгим чи коротким на ваш розсуд. Поки грає
музика(дві пісні)кожний повинен підходити до інших гравців і одержати їхні
підписи під тим твердженням, у якому
говориться про нього. Кожний може поставити тільки один підпис. Виграє
той,у кого буде більше підписів у момент,коли зупиниться музика.
От,що може бути написане в списку:Знайди того,хто:
O Не любить їсти печінку
O Прийшов сьогодні в рожевих носках
O на канікулах їздив у Японію
O Уміє їздити верхи на коні
11.Я-ТОЙ,ХТО...
Якщо у вашій групі вже склалися довірливі відносини, то можна провести
цю гру на більш близьке знайомство один з одним. Кожному члену групи дається
такий листок. Він повинен відзначити 10 пунктів,що відповідають йому. Потім
листки збираються і читаються вголос, і усі вгадують, хто є хто.
O соромиться,коли йому роблять комплімент
o любить танцювати,коли ніхто не бачить,
o плаче під час жалісливого кіно,
o боїться висловити свої думки,
o зупиняється,щоб понюхати квітку
o любить спати вдень,
oуникає розмов про секс,
oсильноперчитьсвійсуп,
o співає,коли розмовляє з людьми,
o слухає музику на повну потужність,
o боїться здавати кров з пальця,
o тікав із зубного кабінету,
o любить погану погоду
o обожнює читати романи про любов,
oрозмовляє в сні,
o легко закохується,
o ненавидить літати на літаку,
o багато критикує, але сам нічого не пропонує,
o дивиться мильні опери,
o боїться темряви,
o у дитинстві ябедничав,
o рано лягає спати,
o писав вірші на честь когось,
o розмовляє з тваринами,
o виривав аркуші з щоденника,
o підглядає за іншими під час молитви,
o спить до останньої секунди,
o не боїться запитати в незнайомої людини,
o любить подорожувати один,
o збирає на чорний день,
o боїться розтовстіти,
o нехтує всіх дівчисьок,
o пришиє сам ґудзик,
o закриває очі в страшних фільмах,
o списує,
o дуже піклується про свою шкіру.
O має список"що потрібно зробити"щодня,
O проводить канікули вдома,
O немає близьких друзів,
O спить із плюшевим ведмедиком,
O зволів би кремацію похованню,
O ніколи не ходив до лікаря,
O говорить,коли в іншого пахне з рота,
O залишався на другий рік,
O спочатку їсть торт,а потім перше,
O не вміє слухати співрозмовника,
O довго ображається,
O засипав коли-небудь,у церкві,
O псує повітря,а звалює провину на іншого,
O ховає цукерки під матрацом.
O носив носки,навіть якщо вони погано пахнули,
O не вміє сприймати критику.
O бреше про свій вік,
Ви можете придумати і щось своє,головне-щоб люди розкрилися.
1.ЗООПАРК
Ця гра-розіграш,але ніхто з гравців не повинен знати,що його
розіграють.
Для гри необхідно не менш12чоловік.Усі стають у коло. У центрі
кола-ведучий.
Усі гравці тримають один одного під лікті. Ведучий починає гру
наступними словами."Зараз ми будемо грати в гру,що
називається"Зоопарк". Кожному з вас я зараз на вухо шепну назву
якої-небудь тварини, що ви не повинні нікому говорити. Потім,коли усі одержать
назву тварин,я буду називати їх у своїй розповіді. Якщо раптом випаде назва
тварини,що хтось одержав,то цей гравець повинен негайно присісти й тягнути за
собою двох сусідніх гравців,яких він тримає зараз під лікті Задача ж цих
сусідніх гравців вчасно удержати його. Зрозуміло?"
Потім ведучий підходить до кожного і шепотить йому на вухо те
саме,наприклад,"гіпопотам".
Але кожен гравець думає,що назва цієї тварини тільки в нього. Коли
ведучий роздає назви,то
Він повинен зробити вид,що видумує щораз нове,чесати
потилицю,говорити:"Що ж мені для тебе придумати?" і т.д.
Потім,коли він усім роздасть назви тварин,то починає свою розповідь.
Віна звучить приблизно так:"Учора я ходив у зоопарк. Проходжу повз одну клітку,а там сидить... слон.-при
цьому усі в напрузі, але ніхто не присів-Йду далі,в іншому вольєрі... лисиця. Подивився
я на неї і бачу прямо напроти неї сидить величезний ГІПОПОТАМ!-у цей час кожен
гравець,почувши слово, що говорилося на вухо
"тільки йому одному"різко присідає.
Виходить,що все коло падає.
Розіграш вдався!
2.СВИСТОК
Необхідно10-30чоловік.Два-три чоловіка виходять з кімнати,а всі інші
стають у коло і тримаються за руки. У центі кола-ведучий. Йому позаду до
комірця чіпляється прищіпка з мотузкою, на кінці якої прив'язаний свисток.
Викликають гравців,що вийшли, по одному. Гравець заходить у коло і
ведучий пояснює йому ,що в когось зі стоячих у колі є свисток, у який він буде
свистіти і може передавати поруч стоячому поза спиною. Задача ж цього гравця
швидко відреагувати на свист і знайти свисток, при цьому він має право зажадати
показати руки того,на кого випала підозра.
Гра починається. Ведучий увесь час знаходиться в колі,нібито для
того,щоб допомагати тому що відгадує і стежити за ходом гри. Насправді ж він
робить це для іншої мети. Він підходить обережно до стоячих у колі ,стає до них
спиною,а вони непомітно свистять у свисток. Ведучий постійно пересувається по
колу, а стоячі увесь час свистять. Гра ведеться доти, поки гравець, що
відгадує,не знайде свисток.
3.РОЗИГРАШ З ГОДИННИКОМ
Для цього розіграшу потрібно10-30 чоловік і біля 10-ти наручних годинників.
Ведучий викликає самого сміливого з компанії. Потім він просить
присутніх здати свої годинники,після чого розкладає їх на підлозі вряд. Потім
він пояснює"самому сміливому",що його задача-пройти з зав'язаними
очима між годинниками, щоб не наступити на них. Поки йому зав'язують очі,всі
годинники забираються. У підсумку "сміливець" йде по чистій підлозі
,а всі навколо радять йому ,куди поставити ногу,залякуючи тим ,що він от-от
зараз роздавить годинник. Коли шлях пройдений, переможця поздоровляють і
розв'язують очі,і він переконується ,що йшов по абсолютно чистій підлозі.
4.ТВАРИНИ
Троє-четверо чоловік виходять із залу. Ведучий кожному з них окремо
називає яку-небудь тварину,що вони повинні зобразити в пантомімі так ,щоб
глядачі вгадали. Наприклад, кенгуру. Заходять по одному і починають показувати.
Розіграш полягає в тому, що глядачі знають,яка загадана тварина і
навмисно не хочуть його вгадувати,називаючи зовсім не те,що треба(у даному
випадку-заєць, кролик, кузнечик і т.д.). Гра закінчується ,коли людина,що
зображує тварину зовсім змучиться. Йому повідомляють,що його розіграли.
5.ФАРАОН
Для цього розіграшу потрібно вибрати людей, що добровільно погодяться
дійти до "гробниці фараона". Найкраще робити це у великій незнайомій
квартирі чи в таборі. Добровольцю зав'язують очі. Ведучий допомагає йому йти,
тримаючи його за праву руку в області зап'ястя. Він направляє долоню
добровольця на різні предмети, що зустрічаються на їхньому шляху: мокрі стіни
(можете намазати шматок картону
чим-небудь липким і прикласти до стіни, а руку добровольця тикнути саме в це
місце), павутина,що звисає (виявіть фантазію, що можна замінити), вони
проходять кімнату пацюків (бажаючі можуть подряпати добровольця за ноги) і т.д.
Нарешті вони доходять до самого "фараона". Фараона теж
зображує хтось із присутніх. Його роль-обернутися в простирадло ,лягти на ліжко
і не рухатися. Ведучий підводить добровольця до "фараона" і водить
його вказівним пальцем по різних частинах тіла
"мумії",приговорюючи:"Це нога фараона, це його рука, це його
обличчя". Звичайно, доброволець розуміє, що перед ним - жива людина, і це
тільки підсилить ефект. Тому, що в самому кінці ведучий, узявши вказівний
палець добровольця", різко встромляє його в гниле яблуко, говорячи:
"А це його око!" Яблуко потрібно біля самого ока "фараона"
тримати хтось з помічників. Ефект приголомшливий!
6.ПРОЧИТАЙ УВАЖНО!
Напишіть це завдання на листочки. Викличте4-7 добровольців, згідних
зробити усе, що тут написано. Скажіть,що виграє той, хто швидше все це зробить.
Прочитайте завдання:
1)порахувати, скільки людей знаходиться в залі, і голосно викрикнути
число
2)пострибати 10 разів
3)піти й обійняти гарного друга
4)пронявкати 3рази проговорити вголос російський алфавіт закрити очі і
повернутися на 360 градусів
якщо уважно прочитали завдання, сядьте і сидіть тихо. Ви зрозуміли,у
чому розіграш? Потрібно було тільки прочитати!!!
7.КІШКИ
У компанії з'являється чутка, що зараз усі будуть грати в одну дуже
смішну гру. Усі повинні стати в кружок, присісти і покласти руки на підлогу.
Потім ведучий просить усіх повторити за ним по черзі фразу: Я (ім'я людини), не
знаю, як грати в цю гру. Коли усі скажуть ці слова, ведучий піднімається, обтрушується, і
говорить"Тоді чого ви отут розсілися?"
8.ВДЕРЖИ СІРНИКА
Людині пропонується вдержати на чолі сірник. Спробуйте приліпити його
на чоло, це зробити не складно. Після декількох гримас, сірник легко падає. Розіграш
полягає в тому,що людині говорять,що йому на чоло приліпили два сірники,а
насправді один,цей сірник легко падає, але бідна жертва думає, що там ще один і
посилено рухає м'язами обличчя, а навколишні підбадьорюють його і дають різні
ради, як краще скинути сірник з чола. Зрештою, бідоласі можна запропонувати
подивитися в дзеркало,мовляв,так легше буде,а можна запропонувати скористатися
рукою.
>МЬ.ІІИ(КШІІ\П>
1.ОДНЕ СЛОВО
Грають 3-15чоловік.
Загадується один Біблійний герой. Один гравець повинен вгадати його, а
інші допомагають йому. Усі по черзі говорять одне слово, що зв'язано з цим
героєм.
Наприклад, загаданий Адам. Слова до нього можуть бути такими:
перший,гріх,заборона і т.д. Наступним вгадувати йде той гравець, на чиїм слові
було дано правильну відповідь.
2.БІБЛІЙНИЙ ГЕРОЙ
Це гра для дітей чи для тих,хто тільки починає вивчати Біблію.
Грають5-10 чоловік.
Кожен учасник пише на маленькому листочку ім'я одного Біблійного героя,
історію про якого він сам добре знає. Потім листочки згортаються і
перемішуються. Гравці тягнуть по одному листочку і по черзі розповідають про
того Біблійного героя,ім'я якого їм дісталося.
Якщо гравець затрудняється в розповіді, то йому допомогти повинен
той,хто писав ім'я, що випало.
3.АСОЦІАЦІЇ
Для гри потрібно 3-10 чоловік.
Одна людина виходить,а інші загадують яке-небудь число або поняття з
Біблії, наприклад Віфлеємська зірка. Гравець, що вгадує, заходить і починає
задавати кожному по черзі питання, на які можна відповісти тільки
"так" чи "ні". Наприклад:це живе?
Це дерев'яне?
O це їстівне?
O зараз ми можемо це мати (бачити)?
O це мав Ісус?
Коли ж, нарешті гравець відгадає слово, то наступним вгадувати йде
той,кому останньому було задано питання.
4.ТЕСТ "ПРОСЕБЕ"(тематична гра)
Запропонуєте всім присутнім(5-35чоловік) написати 5-10 іменників, що
вони можуть віднести до себе. Наприклад:людина,жінка,студентка і т.д.
Після того, як усі написали, запитаєте, хто написав
Про себе, що він-людина
o про свою приналежність до професії(лікар,студент)
o про свою приналежність до родини
(дружина,мати, батько і т.д.)
o про своє відношення до церкви і служіння
А хто написав, що він-грішник? Напевно, про це забуде більшість.
ВИСНОВОК:Ви добре думаєте про себе. Серед вас мало грішників. Але
Біблія говорить, що Христос прийшов, щоб врятувати грішників. Де ж будете ви?
5.ЦУКЕРКА ПІД СТІЛЬЦЕМ
Тема гри: як почути голос Божий
Одна людина сидить на стільці, у нього зав'язані очі. Під стільцем закріплена цукерка (можна
використовувати скоч). Три добровольці, що знаходяться в різних кінцях кімнати,
намагаються добратися до сидячого і взяти в нього цукерку. Сидячий намагається
зупинити їх,говорячи: "СТІЙ" і показуючи у бік, відкіля, на його
думку, чується шум. Якщо він правильно показав, пійманий гравець залишається на
місці, інші продовжують свою небезпечну подорож.
6.СЛІПИЙ ВАРТИМЕЙ
На вступ до уроку про сліпого Вартимея.
Одному добровольцю зав'язуються очі, попередньо довідавшись, чи добре
він орієнтується в приміщенні. У важко доступне місце покласти предмет, людину
в пов'язці розкрутити і послати за предметом(інколи підказуючи йому).
7.ПРЕКРАСНІ НОГИ...
На вступ до теми:"Римл.10:15(І як будуть проповідувати,коли не
будуть послані? Як написано:”які прекрасні ноги тих,що
благовістять добро!).
Знайти в групі найбільшу ступню... найменшу... саму оригінальну... і
поговорити на тему Римл.10:15
РІЗНІ ІГРИ В ПРИМІЩЕННІ
1.МИССИС МАБЛ
10-15 чоловік сідають у коло. Один починає гру наступним питанням,
зверненим до сусіда праворуч:"Миссис Маблбудинку?" Той повинен
відповісти: "Незнаю, запитаю в сусіда"І задає сусіду те ж питання,на
яке одержує ту ж відповідь. Усе задоволення учасники одержують від того,коли
вимовляються слова. Їх треба говорить,не показуючи зуби,тобто закушуючи губи.
2.РОББІ
Для гри потрібно від 5 і більше людей. Ведучий вимовляє деякі команди. Якщо
він скаже: Роббі говорить....(зробити те й те-те), то інші виконують команду.
Якщо ж ведучий просто говорить команду (зробити то-то),то її виконувати не
потрібно. Хто припуститься помилки, виходить із гри. Команди можуть бути
наступні: закрити очі,підняти руки,опустити руки,підстрибнути вгору,
нявкнути і т.д. Виграє той,хто залишається останнім.
3.ЗАПАМ'ЯТАЙ РЕЧІ
На стіл викладаються 15-20 різних предметів. Гравцям дається 30 секунд
для того, щоб їх запам'ятати. Після чого предмети накриваються. Кожен учасник
пише те,що він запам'ятав. Виграє той, хто більше предметів запам'ятав. Гру можна зробити командною,тобто
запам'ятовує не однин чоловік,а команда;виграє команда,що назвала більше
предметів.
4.ЗАГУБЛЕНА ЯГНИЧКА
Дитяча гра на тему: "Ісус - добрий Пастир". Основна думка:
Господь завжди знає, де ми. І завжди може знайти нас,як добрий Пастир. Грають5-
50 чоловік. Один бажаючий виходить з кімнати, у цей час ховається
"ягничка"- який-небудь предмет. Входить "пастир" і починає
шукати,а всі інші допомагають йому, ляскаючи в долоні,за
принципом"гаряче".
5.МІШОК
Гра гарна при розборі Біблійної історії про зцілення сліпих. Ведучий
пропонує дітям представити себе сліпими й вгадувати предмети на дотик. Для
цього береться мішечок, у який складаються самі різні предмети: годинник, яблуко,сірники,склянка
і т.п. За бажанням кожний може простягнути руку в мішечок і витягти один за
іншим предмети,вгадуючи їх.
6.КРОКОДИЛ
Для гри потрібно як мінімум 4 чоловік. Гравці поділяються на дві
команди з приблизно однаковою кількістю людей. Перша команда загадує яке-небудь
слово, наприклад, "учень". Потім вони викликають одного будь-якого
гравця з протилежної команди і говорять йому це загадане слово. Задача цього
гравця у пантомі зобразити це слово для своєї команди, щоб та вгадала його.
Коли гравець буде показувати загадане слово, то його команда вголос починає
вгадувати. Наприклад: ти показуєш школу? На що гравець може відповідати кивком
голови, але не повинен вимовляти ніяких слів чи
звуків. Коли слово вгадане, команди міняються ролями.
7.ДИРИГЕНТ
Для гри потрібно не менш 5чоловік. Усі стають у коло,один гравець
виходить. Вибирається одна людина, що буде "диригентом". Він буде
показувати, начебто грає на музичних інструментах,а усі повторювати за ним. Гравець,що
вгадує, входить, і усі починають грати,повторюючи за "диригентом", гравець
же повинен довідатися, хто"диригент". Якщо він вгадав менше, ніж з
трьох спроб,то стає в коло,а замість нього виходить "диригент",а якщо
йому не вдалося вгадати трьох разів,то він знову вгадує, тільки вибирають
нового диригента.
8.ПОТРІБНИЙ ГОЛОС
Гра гарна для теми уроку:як випливати за Ісусом. Необхідно не менш
5чоловік і приміщення для гри чи простір на вулиці,у дворі, лісі. Одному гравцю
зав'язують очі. Серед гравців,що залишилися, вибирається один, котрий
буде"потрібним голосом".У кімнаті (дворі,лісі) наставляється безліч
різних перешкод. Гравець із зав'язаними очима повинен пройти визначений шлях
між цими наставленими предметами,а всі інші в цей час радять йому,як йти.
"Потрібний голос"завжди говорить правду,всі інші обманюють і
намагаються збити зі шляху. Подорожанину потрібно зрозуміти, чий голос говорить
правду і потім постійно слухати його.
9.САЛАТ
Хоча ця гра дуже проста, але вона може стати вашою коханою. Варто
зіграти в неї один раз і вам сподобається! Для гри потрібні стільці в кількості
на один менше,ніж гравців.Грають10-20чоловік. Усі сідають на стільці, один
залишається в колі. Він роздає кожному назви фруктів,овочів. Наприклад,вийшло,3яблука,3груші
і 4банани (той що в колі бере собі теж назву фрукта). Починається гра. Стоячий
у колі викрикує одну назву: груша! Ті,хто одержав цей фрукт, повинні поміняти
своє місце. Знову залишається один зайвий. Він також викрикує назву фрукта,а
може відразу два. Якщо ж викрикується слово "салат", то всі гравці
повинні помінятися місцями. Гра може продовжуватися до нескінченності.
Для гри потрібно дві команди по5-7чоловік. Ця гра схожа на гру
"Крокодил". Тільки тут перша команда загадує не одне слово, а
цілу Біблійну історію, наприклад, як Ной
заводив звірів у ковчег. Потім перша команда викликає одного гравця з другої
команди і говорить йому те,що загадано. На відміну від
гри"Крокодил"гравці другої команди в цей час повинні знаходитися в
іншій кімнаті. Вони викликаються по-одному.
Отже, перший гравець з другої команди довідався своє завдання:зобразити,як
Ной заводив звірів у ковчег. Викликають другого гравця з другої команди, якому
перший гравець у пантомімі зображує загадану історію. Він робить це всього один
раз,а другий гравець тільки дивиться і нічого не запитує. Задача другого
гравця-зрозуміти,що загадали,щоб потім передати історію третьому гравцю зі
своєї команди. Отже, вся історія передається по ланцюжку від одного гравця до
іншого. Якщо той що відгадує довідався історію, йому буде не важко самому
зобразити її в пантомімі,але якщо ж він не вгадав,то почне показувати йому
самому незрозумілі рухи, від чого всі інші будуть просто в захваті.
Останній гравець другої команди, переглянувши пантоміму, повинен
сказати, що це за історія. Може статися,що він назве зовсім іншу історію,чим
викликає загальний сміх. Тоді кожний починає розказувати, що він зрозумів,і що
він зображував. Після цього команди міняються місцями.
11.У МОНЕТКУ
Потрібно10- 20 чоловік. Усі
поділяються на дві команди, стають чи сідають навпроти один одного, руки
ховаючи за спини сусідів. Ведучий розташовується з одного кінця ланцюжків. З
іншого кінця кладеться який-небудь предмет:яблуко,сірникова коробка і т.д.
Ведучий підкидає монетку, а крайні гравці команд дивляться, що випадає, при
цьому всі інші повинні дивитися на яблуко(коробка). Якщо випадає "решка",
то нічого не відбувається, і монета перекидається,якщо
випадає"орел",то крайні гравці команд повинні пожати руку своєму
сусіду,а той передає сигнал далі,поки він не дійде до протилежного кінця. Останній,
одержавши сигнал,повинен схопити яблуко. У тій команді, що схопила
яблуко,робиться пересування: той, що схопив сідає на протилежний кінець
ланцюжка,а усі зрушуються. Тепер він спостерігає, як випаде монетка. Перемагає
команда, у якій швидше пройде пересування всіх гравців.
12.УГАДАЙ МЕЛОДІЮ
У грі беруть участь10-15чоловік. Усі залишаються в кімнаті, один
виходить. Гравці загадують яку-небудь пісню,наприклад:
"У лісі народилася ялинка". Береться перший рядок пісні, з
якого кожний одержує одне слово. Його він і буде співати. Входить той що
вгадує,а усі починають співати тільки своє слово. Завдання полягає в тім,щоб
вгадати пісню.
13.КОЛЕЧКО
Грають8-20чоловік. Для гри потрібні нитка і кільце. Нитку просмикують у
кільце і зав'язують кінці. Усі стають у коло, тримаючи обома руками нитку перед
собою. Нитка повинна бути натягнута. Одна людина-у центрі кола. Він повинен
знайти колечко,що інші гравці увесь час рухають по нитці. Наступним йде в коло
той, у кого знайдеться колечко.
14.ЗАПАМ'ЯТАЙ ДЕТАЛІ
Длягринеобхідно5-15 чоловік. Ведучий з одним гравцем виходять і змінюють
яку-небудь деталь у зовнішності цього гравця. Наприклад,розстібають один
ґудзик,підкочують рукав,змінюють зачіску. Потім вони повертаються до інших
гравців, що повинні вгадати,що змінилося.
15.ВАЛІЗА
Гра на розвиток пам'яті. Грають 3-12 чоловік. Перший гравець говорить: "Я
беру валізу і скарб у нього... огірок". Другий гравець продовжує: "Я
беру валізу і скарб у в нього огірок, дерево".І так далі. Кожний додає
своє слово до ланцюжка. Виграє той, хто останнім назве правильно весь ланцюжок.
16.БІЛИЙ СЛОН ,ЧИ ЯК ДАРУВАТИ ПОДАРУНКИ
(спеціальна гра в Новорічну ніч)
Чому "Білий слон",не знаю,але так уже вона називається. У цю
гру добре грати в Новорічну чи Різдвяну ніч. Але це не обов'язково. Отже,кожен
учасник гри(7-25чоловік) приносить із собою подарунок,загорнений так,щоб не можна
було здогадатися,що у середині. Усі подарунки складаються під ялинку. Усі
гравці збираються в одній кімнаті і спостерігають що відбувається. Гра
починається. Перший учасник підходить до ялинки і бере будь-який подарунок, що
сподобався йому. Він розвертає його в усіх на
очах, показує, демонструє і сідає з подарунком на своє місце. Потім
встає другий учасник і вибирає собі подарунок. Він може взяти подарунок з-під
ялинки чи ж відібрати подарунок у першого гравця. І так кожен наступний учасник
може взяти подарунок з-під ялинки чи ж забрати в когось із гравців уже
розгорнутий подарунок. Якщо в когось забрали подарунок, то ця людина вибирає
собі новий подарунок. Він знову може чи взяти щось з-під ялинки чи забрати в
когось іншого. Але він не може взяти назад той подарунок, що у нього тільки,що
забрали. Гра вважається закінченою, коли під ялинкою не залишиться подарунків.
У процесі гри кожна людина, що вже одержала подарунок, не повинна його ховати
від інших,а навпаки рекламувати, який у нього дивовижний презент,беріть,хто
хоче,мені не шкода. Ця гра вчить жертовності. ПРИМІТКА:для того,щоб провести цю
гру,потрібно заздалегідь усіх попередити, що буде "Білий
слон",пояснивши правила. Подарунки повинні бути такі,щоб вони могли
придатися як хлопцю, так і дівчині.
17.ЩО ДЗВОНИТЬ
В усіх зав'язані очі, крім ведучого. Він повинен увесь час переміщатися
по кімнаті з дзвіночком у руці. Інші намагаються піймати ведучого по дзенькоті
дзвіночка. Іноді вони ловлять один одного і переконуються що помилилися,
почувши дзенькіт дзвіночка в далечині. Гравець,що піймав і довідався що
дзвонить,стає ведучим.
18.КОГО НЕМАЄ?
Учасники сидять на стільцях. Ведучий виходить з кімнати. У цей час
одного з гравців накривають ковдрою,інші гравці міняються місцями. Потім
кличуть ведучого. Він повинен буде знайти і визначити якнайшвидше: кого в
кімнаті немає. Якщо ведучий називає хто сховавсь, останній стає ведучим. Виграє
той, хто швидше визначив: кого немає.
19.ХТО ДОВШЕ БУЛЬКНЕ?
Знайдіть трохи добровольців,щоб вони вийшли перед групою. Кожний
набирає в рот води і починає булькати. Не дозволяється ковтати!Ви можете
зупинитися на кілька секунд,щоб набрати повітря. Від сміху і булькоту вода
розприскується на підлогу-тоді учасник дискваліфікується.
20.ЖМУРКИ В ПОТЕМКАХ
Прикріпити невеликий листок паперу на спині кожного гравця. Пов'язками
зав'яжіть кожному оча. Потім дайте кожному гравцю олівець. Ціль гри-розбрестися
по кімнаті і довідатися ім’я людей з якими ви стукаєтесь,одночасно намагаючись
сховати власну особистість. Цього можна домогтися змінюючи голос,відмовляючись
говорити,змінюючи траєкторію пересування по кімнаті,не дозволяючи нікому
стосуватися себе. На спині кожної людини,з яким він зіштовхується, щограє
повинен написати, хтона його думку,ця людина. Гра продовжується доти,поки ви не
відчуєте, що більшість гравців мали можливість написати що-небудь на кожній
спині.
21.ВЗУЙ ДРУГА
Нехай усі члени команди,що входять у кімнату,знімуть взуття і складуть
його в пакет. Залишіть пакет у сусідній кімнаті. З кожної команди вибирається
бігунок,що буде бігати за взуттям,описаної кожним із гравців його команди. Отже,перший
описує прикмети його взуття,бігунок біжить за ним,приносить,другий говорить
прикмети свого взуття. Ціль гри,щоб бігунок швидше знайшов і приніс взуття
своєї команди.
22.ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
Ця командна інтелектуальна гра обов'язково вам сподобається. Для неї
добре мати про запас1-3 години,приміром,якщо ви зустрічаєте Новий рік у дружній
компанії.
Для гри знадобиться небагато підготовки. Нехай ведучий візьме
енциклопедичний словник і випише на листок паперу трохи нікому невідомих слів. Наприклад,такі:
oЛОПАРИ-уживане в літературі назва народів саамов
oОБРАТ-застаріла назва знежиреного молока, що поверталося з молокозаводу
в господарства для годівлі телят
oПЕРКАЛЬ-тонка бавовняна технічна тканина з накрученої пряжі.
oСУТРА-у древньо індийскій
літературі лаконічне й уривчасте висловлення
oКИМБУНДУ-мова народу бамбунду
oДИНЬКА-у російській архітектурі15-17століть декоративна
деталь,стовщення в стовпах,колонках у лиштвах вікон
oГОКЧА-колишня назва озера Севан
oСКОЦИЯ - (від гречок.-темрява)- асиметричний архітектурний облом з
увігнутим профілем із двох дуг різного радіуса.
Після цього можна грати.Грають4-5команд по1-5чоловік у кожній. Усім
командам дають однакові чисті аркуші паперу,такий точно,як у ведучого(виписав
для себе слова). Ведучий читає перше слово, не розкриваючи його значення. Кожна
команда пише своє значення цього слова(тобто видумує). Потім ведучий збирає всі
листочки,підкладає до них також свій листок із правильною відповіддю,перемішує
і починає читати. Після того,як він прочитає усі версії(разом із правильною
відповіддю),кожна команда повинна вгадати правильну відповідь. Якщо вона
вгадала,їй дається одне вічко. Якщо ж її відповідь інша команда прийняла за
правильний,тоді вона одержує ще одне вічко(чи два,чи три,якщо її відповіді
повірили дві чи три команди).
У цій грі задача кожної команди не тільки вгадати правильну відповідь,а
написати свою відповідь так,щоб було схоже на правду,і цій"правді"усі
повірили.
Виграє та команда,що набере найбільшу кількість очок.
23.ЖУЙКА В РУКАВИЧКАХ
Це-міні естафета.
Дві команди, з однаковою кількістю гравців,одержують пару гумових
рукавичок, пакет,що герметично закривається,і в якому лежать насолоди на
кожного гравця. По команді ведучого перший гравець з кожної команди вдягає
рукавички,відкриває пакет,дістає і розвертає цукерку,і кладе її в рот, щільно
закриває пакет, знімає рукавички й усі передає наступному гравцю. Виграє та
команда,що перша проробить цю операцію.
24.ЗІТРИ МИЛО
Це теж міні естафета.
Кожна команда одержує тазик з водою і шматок мила. По команді ведучого
кожна команда намагається змилити мило,використовуючи тільки руки і воду. Через
визначений час ведучий перевіряє розміри мила кожної команди. Ну,звичайно,маленький
шматочок
25.ЩО Я БЕРУ ІЗ СОБОЮ ЗА КОРДОН?
Грають10-15чоловік.Можна,щоб 2-3чоловік знали,у чому суть гри. Ведучий –
це представник митниці.
Отже,кожний по черзі говорить:"Я їду за кордон і беру із
собою....(стіл,курку,вулкан іт.д.). Якщо людина називає предмет по першій букві
свого імені, то ведучий (митник) говорить: "Пропускаю". Наприклад: Дмитрик-диню,
Таня-телевізор. У противному випадку митник не пропускає. Задача гравців
зрозуміти,по якому ж критерію пропускають за кордон.
26.БУЛОЧКА(гра для тих,хто любить посміятися)
Людині в рот засовується великий шматок булочки так,щоб він майже не
міг говорити. Потім йому дають текст для прочитання. Він починає читати з
вираженням(нехай це буде який-небудь незнайомий вірш).
Інша людина записує за ним те,що він зрозумів,а потім читає для всіх
вголос. Його текст порівнюють з оригіналом.
27.КОВДРА
Длягринеобхідно15-40чоловік. Люди повинні знати хоча б імена один
одного,а краще,щоб були добре знайомі. Одна людина виходить за двері. Кого-небудь
із тих,що залишилися садять на стілець і накривають ковдрою. Людина,що вийшла
за двері,входить назад. Його задача-вгадати,хто під ковдрою. Якщо людей
багато,це буде зробити не так вже й легко.
28.ПРИЗНАТРИ
Два учасники стають один проти іншого-перед ними на стільці лежить
приз. Ведучий рахує:"Раз, два, три... ста, раз, два, три.... надцать, раз,
два, три... дцать"і т.д. Перемагає той,хто виявиться уважним і першим
візьме приз, коли ведучий скаже"три"
29.ОГІРОЧОК
Граючі стають у коло,у центрі якого-ведучий. Коло повинне бути
щільним-пліч-о-пліч, а руки знаходяться позаду. Береться звичайний свіжий
огірок,бажано побільший і передається по колу. Задача ведучого-визначити,у чиїх
руках цей огірок зараз знаходиться. А задача гравців-передавати огірок один
одному,причому,коли ведучий не дивиться,відкушувати по шматочку. Жувати
потрібно дуже обережно,щоб не збудити підозр ведучого. Якщо операція пройшла
вдало,і огірок непомітно від ведучого був з'їдений,виходить,ця сама жертва
власної неуважністю і виконує бажання вже усього гурту!
30.СИЛА НОСА
Для конкурсу береться кришка від сірникової коробки і надівається на
ніс(міцніше). Задача-за допомогою рухів обличчя зняти кришку. Найкращий
результат виходить при щільно надягнутій на ніс коробці
31.РУСЛАН І ГОЛОВА
Вибирається ведучий - Руслан,інші учасники виконують роль
"голови". Для цього треба розділитися в такий спосіб:один відіграє
роль лівого ока,інший-роль правого,третій-носа, четвертий - вуха і т.д. Потім треба скомпонувати таку
мізансцену,щоб утворилася фігура,що нагадує голову велетня. Якщо учасників
багато,то добре в такому випадку дати кому-небудь роль лівої і правої рук. Руслан
стає перед "головою" і проробляє найпростіші маніпуляції. Наприклад,він
може підморгнути,потім позіхнути,пчихнути,почухати вухо і т.д."Голова
велетня"повинна точно відтворити всі ці дії. Можна виконувати завдання в
трохи уповільненому темпі.
32.У МЕНЕ Є ПТАШКА...
Гра для сміху.Берутьучасть5-15чоловік.У рот між зубами вставляється
сірник так,що рот не можна закрити. Потім кожний по черзі
говорить:"Привіт!Мене звуть…У мене є пташка,її кличуть...(зозуля,соловей,горобець
і т.д.) Всі інші повинні вгадати назву пташки.
33.ЧИСЛА
У цю гру грають7-15чоловік. Кожному гравцю привласнюється число від
1до15 (по кількості що беруть участь). Усі сідають у коло, гра починається. Гравці
роблять такі рухи :два оплески,два удари долонями по колінах. Усі роблять це
одночасно,так тримається ритм гри. Перший починає:"Один-один (дві а
оплески), п'ять-п'ять!(два удари долонями по колінах)". Гравець з цифрою
п'ять продовжує:"п'ять-п'ять,вісім-вісім". Отже,поки хтось не
зіб'ється з ритму. Тоді такий гравець вибуває. І його число уже вимовляти не
можна,інакше теж буде вважатися за помилку. Повинно залишитися два переможці.
34.ЖЕСТИ
Гра аналогічна грі"Числа",тільки замість чисел кожний видумує
собі жест. Наприклад, почухати вухо,ляснути в долоні,показати ріжки і т.д. Це
набагато трудніше .
35.ТУФЕЛЬКА ДЛЯ ПОПЕЛЮШКИ
Гості поділяються на дві команди. У кожній вибирається капітан. Команди
сідають один проти іншого,усі знімають по одній туфельці і кидають у центр в
одну купу:можна покласти зайве взуття. Капітани це не бачать. Задача
капітана-взути свою команду. Перемагає команда,котра першою буде у взутті.
1.ВГАДУВАННЯ ПРЕДМЕТІВ
Фокусник виходить з кімнати. Його асистент залишається з глядачами. Глядачі
загадують будь-який предмет у приміщенні(можна навіть людину загадати). Асистенту
відомий цей предмет. Кличуть фокусника. Асистент показує на будь-які предмети і
запитує фокусника:"Це?" Той відповідає "ні", а коли показує
на задуманий предмет,то фокусник безпомилково вгадує його.
У чому секрет фокуса? Асистент і фокусник заздалегідь домовляються про
який-небудь колір. Нехай це буде колір,що найбільше часто зустрічається в цій
кімнаті. Наприклад, білий. Асистент називає будь-які предмети в кімнаті. Потім
він називає предмет білого кольору(приміром,підвіконня). По цьому знаку
фокусник зрозуміє,що наступний предмет буде той, котрий загадали глядачі.
2.ЯК ЧИТАТИ ЛИСТА, НЕ РОЗКРИВАЮЧИ КОНВЕРТІВ
Цей фокус можна проводити на весіллях,а також при великій кількості
людей. Деяким глядачам роздають зовсім однакові конверти,усередині яких такі ж
однакові порожні листки паперу. Фокусник просить кожного написати яке-небудь
питання. Потім помічник фокусника збирає конверти з вкладеними усередині
листочками. Фокусник бере верхній конверт і, перш,ніж розкрити його,говорить,що
запитання в ньому написане. Наприклад:"Яка буде завтра
погода?"Фокусник відповідає на запитання і тільки після цього відкриває
конверт і перевіряє,чи правильно він вгадав. Виявляється, що правильно. Потім
фокусник точно так само поступає і з другим конвертом, і з третім і до
кінця,поки не прочитає усі. Скептично налаштованим глядачам пропонується вийти
і перевірити,чи не навигадував фокусник. Чи ж можна просто запитати
зал:"Хто писав таке-питання?"
Відкриваю секрет фокуса. Насправді серед глядачів сидить одна
підсаджена качка. Його конверт із питанням:"Яка буде завтра
погода?"кладеться на самий низ. Помічник фокусника теж в курсі усього. Саме
він і повинен простежити,щоб цей конверт лежав внизу. Коли фокусник говорить,що
написано в першому конверті,він говорить саме це відоме йому питання. Коли ж
він розкриває після цей конверт, ніби-то перевірити,то читає,яке питання там
написане і називає його наступним,перед тим,як відкрити другийконверт. І так до
кінця.
Це дуже ефектний трюк. Головне,не дайте зацікавленим глядачам
перевірити вас невчасно,поки фокус не закінчився.
3.ЯК ЗНЯТИ СОРОЧКУ, НЕ ЗНІМАЮЧИ ПІДЖАКА
Фокусник підходить до чоловіка, розстібає ґудзика біля краватки і на
рукавах, тягне позаду за комір і...вона знімається. Чоловік залишається в
одному піджаці і краватці.
Секрет фокуса. Чоловік, звичайно, теж бере участь у фокусі. Сорочка
вдягається на нього особливим образом. Її накидають на плечі, защібають верхні
ґудзики, що видні при застебнутому піджаці. Порожні рукави просмикують у рукава
піджака, і манжети защібають навколо зап'ястя. А потім одягають зверху піджак і
защібають на всі ґудзики. От і все.
Немає коментарів:
Дописати коментар